masa itu lebih baik dri emas

Monday, May 18, 2009

Rancangan jahat kaum kuffar..





Inilah rancangan jahat kaum kuffar yang iri hari dengan kejayaan umat islam,terutama mempunyai tempat yang menjadi tumpuan ummat silam seluruh dunia iaitu makkah,yang menjadi kiblat kepada kaum islam.Bangunan yng dinamakan APPLE MECCA ini telah dibina di tengah2 bandar mat hattan yang menyerupai KAABAH ini telah menjalankan perniagaan VINE n drinks.penduduk islam di new york telah membantah penbinaan bangunan ini.

Selanjutnya Allah Swt mendedahkan rancangan orang-orang kafir, dengan finnan-Nya:
"Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepada kamu hingga kamu mengikuti agama mereka. " (TMQ Al-Baqarah [2]:120)
Daripada ayat-ayat di atas dapat menerangkan kepada kita bagaimana sikap seorang muslim kepada agama-agama lain.oleh itu kita mesti la sentiasa berhati2 dengan mantapkan aqidah kita untuk memerangi mereka..

Apakah perasan kita sebagai muslim sejati untuk mematahkan rancangan jahat mereka ini..??
Islam memerintahkan kita semuanya untuk bangkit dari. terus membela Islam; mengetahui hakikat penguasaan orang-orang kafir serta pengaruh-pengaruhnya terhadap kita. Supaya kita dapat memelihara akidah, agama, dan kewujudan kita sebagai umat. Dan kita tidak lagi bersikap rendah diri dan bersifat lemah ketika menghadapi propanganda Barat yang cenderung menunjukkan kekuatan mereka kepada kita. Yang sebenarnya Islamlah yang paling tinggi dan apa yang haras dilakukan sekarang ialah mengejutkan gergasi yang sedang tidur supaya barulah dapat disaksikan keagungan dan ketinggian mabda Islam melalui penubuhan sistem pemerintahan Khilafah.Allah SWT berfirman:
"Maka janganlah kalian takut kepada mereka dan takutlah kalian kepada Kami, apabila kalian orang-orang yang beriman " (TMQ Ali Imran [3] :175)

wassalam.......

No comments:

Post a Comment

 

Design by Amanda @ Blogger Buster