masa itu lebih baik dri emas

Wednesday, June 24, 2009

Alhamdulillah....

Akhirnya sampai juga aku ke tanah air,setelah hampir 2 thn di bumi mesir.alhamdulillah mungkin rezki aku dpt pulang ke malaysia,dapat bertemu keluarga,saudara2 dan semua teman-teman ku..rindu plk kat sume kawn2 aku kat sana..hehe.seronok dapat bertemu mereka semua,dengan perubahan yang mendadak struktur bangunan,buat aku macam kelliru sikit..tp alhamdulillah blh biasakan diri..

Masa awal-awal perjalanan,memang satu dugaan buat kami.tetapi nk fikir sampai malaysia,wat kami menenti dengan penuh sabar...nk tau kenapa..??memang satu perjalanan yang penuh menguji kesabaran,dan membolehkan kita merasa sanggat tertekan,amat tertekan...(pada sy la)dgn kekurangan itu,kekurangan ini..ada benda yg org lain dapat,pastu ada segelintire yg x dapat..apa2 pun ni pengalaman kitaorg,mungkin berharga buat kami pada masa2 akan datang.

Sekarang ini tgh memikirkan,apa yg perlu buat,tuk menghabiskn cuti aku yg hampir 5 bn ni..tp apa yg penting,dpt jumpa dgn semua keluarga..doan2kn la kami kat sini..aminn

2 comments:

  1. Salam.

    Bercuti selama 5 bulan? Wah, seronoknya! Apa pun, selamat bercuti dan selamat kembali ke tanah air tercinta.

    ReplyDelete
  2. hmm..
    semoga cuti kli ni mnjd prcutian yg trindah wt awk..
    trma ksh awk..
    =)

    ReplyDelete

 

Design by Amanda @ Blogger Buster