masa itu lebih baik dri emas

Tuesday, May 15, 2012

طيور الجنة اسلمي يا قدس




sejahteralah engkau wahai Quds, sungguh untuk pengorbanan
 kami mempunyai kekuatan, jika dunia mengerahkan kekuatan
 selamanya, kami takkan menyerah, selamanya
 aku berharap bersama hari ini ada hari esok

 bersatu hatiku dan tekadku untuk berjihad
 aku takkan melenceng, takkan jemu, takkan melunak

 * chorus

 untukmu wahai Quds, kesejahteraan dan kesejahteraan, wahai negeriku
jika penjahat menembakkan anak peluru
  aku akan menahannya dengan dadaku
 sejahteralah engkau sepanjang masa
 muslim aku, jemariku adalah yang membangun
 Masjidil Aqsa yang telah engkau tentukan
 berdirinya batu Sakhrah di tengah-tengah kami
sepanjang masa, tempat aku berdiri

di samping kiri adallah jantung hatinya
dan negeriku berada di samping kanannya 

demi kemuliaan, wahai putera-puteri quds, demi kemuliaan
dengan qudsku jayakanlah masa depan
tebusan untuk quds bukan untuk dunia
aku posisikan islam hanya untuk Allah
untuk perjuangan dan jihad membela negeri
aku takkan melenceng, takkan jemu, takkan melunak

No comments:

Post a Comment

 

Design by Amanda @ Blogger Buster