masa itu lebih baik dri emas

Monday, August 3, 2009

mencari diri......

alhamdulillah....seronoknya rasa apabila dapat bertemu dengan fmly..mang agak lama aku dh x jumpa mereka semua..tp mungkin dengan takdir allah aku jumpa dapat duduk 4 hari je dgn keluarga aku..entah camna aku tertarik tuk gi ijtimak ulama yg diadakn di sepang..rasa seronok pula.ye la sebelum ni mana aku pernah gi ke tempat2 cam2.
Yg bagusya,diorg ni mang fikir tentang umat..camne aku leh x terfikir..tp bagi aku kena belajar ilmu dulu..tp mang aku x sangka kat sini pun blh belajar..macam2 yg aku dapat..mang seronok la..hehe.apa2 pun aku bergerak ke kedah lepas habis ijtima' tu..dh kena anta plk kat bukit kayu hitam..ala kat thailand..bkn nk shopping tp de benda yg aku nk kena buat...saba..
kwn2 sume...doakan kami kat sini k...
jumpa lain kali

No comments:

Post a Comment

 

Design by Amanda @ Blogger Buster